We have sent you information regarding the new password to the email address you provided. If you have not received any information - please repeat the process of requesting a password.
Back to siteJeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić wysyłając wraz ze zwracanym produktem formularz zwrotu, który znajdziesz w przesyłce lub możesz pobrać powyżej.
Dołączenie do przesyłki formularza zwrotu jest niezbędne w procesie odstąpienia od umowy.
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:
NOVIA BLANCA Ida Szczecińska i Joanna Sirak
ul. Zgoda 3, lokal 4,
00-018 Warszawa ,
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwracany towar musi spełniać następujące wymagania: posiadać komplet metek oraz oryginalne pudełko, nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: zamowienia@novia-blanca.pl lub drogą pocztową na adres ul. Gocławska 9A/23, 03-810 Warszawa .
Reklamowany towar należy wysłać na adres:
NOVIA BLANCA Ida Szczecińska i Joanna Sirak
ul. Zgoda 3, lokal 4,
00-018 Warszawa
W związku z wadą możesz żądać:
lub złożyć oświadczenie o:
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.